מאתר נזילות במצלמה תרמית עם המלצות

Wiki Article

מומחי מכון התקנים יסייעו לכם באיתור נזילות ומקור הליקויים והרטיבות

נזילה המתרחשת באזור המגורים, בין אם בתוך הבית או מחוצה לו: יכולה לשבש מאד את איכות החיים, תוך שהיא יכולה לבקוע משלל אלמנטים במבנה, כמו גם מתשתיות שאינן מתפקדות, כמו גם ישנות.

הרי שברור כי עבור איתור נזילות, מחיר הבדיקה הופך לזניח, בהשוואה לצורך לשבור קירות בשטח בלתי ידוע.

מצלמה טרמית שהגיעה אל תחום האינסטלציה מעולם כיבוי האש. שימשה בתחילת דרכה כאמצעי לסיוע לכבאים שמיהרו להכנס לבתים מלאים בעשן, שהקשה עליהם לזהות לכודים אפשריים כמו אנשים או אף בעלי חיים.

מלבד זאת, שימוש בכלים מתקדמים ובטכנולוגיה חכמה לשם ביצוע הגילוי והזיהוי, מקנה כמה יתרונות בולטים, ביניהם:

צילום של קו המים שמתבצע בעזרת מצלמה תרמית יוכל לסייע באיתור הנזילה וישמש הוכחה לאחריות של השכן או שלכם לטיפול בנזק. על מנת למנוע מחלוקת עתידית כדאי להזמין את השכן להיות נוכח במהלך ביצוע הבדיקה.

עבור לתוכן הראשי דלג לאזור חיפוש דלג לבר ניווט ראשי רשומים לאתר?

וכמובן ללא כל ספק עבור איתור נזילות במצלמה טרמית, מחיר אמיתי כאן הוא היכולת לגלות את מקור הנביעה מבלי לשבור את הקיר.

האיתור מקנה את האופציה להבין מהיכן נובעת הנזילה ללא שבירה או חציבה בקירות וזאת באמצעות גילוי על ידי מצלמה שבודקת את הפרשי הטמפרטורות בקירות ומסמנת אותם על הצג.

אנו מקפידים לערוך סקר שוק, לבדוק ביקורות, כמה שנים העסק בתחום,

נזילה של מים יכולה להתרחש בכל מבנה אך לרוב נזילות נפוצות יותר במבנים בהם הצנרת ישנה. הסיבה לנזילת המים תוכל להיות צינור סדוק,נזילה באסלה או צינור ישן שנשבר או צינור שהתפורר. מקום הנזילה יושפע ממיקום הצנרת כך שהמקום בו אתם מבחינים בסימני רטיבות אינו בהכרח המקום בו הצנרת פגועה.

לכן כאשר מזמנים אינסטלטור לבדוק את מקור הרטיבות שעל הקיר, הדבר הראשון בסדר הפעולות שלו יהיה לזהות את המקור. הוא יכול לעשות זאת על פי מיקומה של מערכת הצינורות המעורבת, לפי סוג הרטיבות, או לפי בדיקות חיצוניות המתייחסות למערכת בכללותה. לדוגמה, איתורה של נזילה בצנרת המים הנקיים או במערכת ההסקה תעשה על ידי בדיקת לחץ, שבמהלכה ניתן יהיה לראות אם המערכת מאבדת מים.

כאשר בוחנים עלויות של איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית כדאי לזכור גם את ההוצאות שנחסכות לכם.

בבניינים ישנים רבים בישראל הצנרת עדיין מותקנת מתחת לריצוף. משמעות הדבר היא נזק שנגרם לדירת השכנים עם כל פיצוץ בצנרת. אם השכן הגיע אליכם כנסו לאתר בטענה שנזילת מים שלכם גורמת נזק לדירתו כדאי להזמין צוות מקצועי לבדיקה.

Report this wiki page